mandag den 2. september 2013

02092013




(jakke Second Female//jeans Topshop//bluse Designer Remix//boots Coolway//accessoires & Other Stories)

AND THEN IT BECAME MONDAY AGAIN... og hvilken fantastisk dag, at starte ugen på. Iførte mig mine to ynglings items for tiden, mine elskede boots købt hjem fra Mallorca og denne lækre og stilfulde jakke fra mit lille visit i weekenden. Kan bare mærke, at jeg gør en skøn uge i møde. Håber i alle har haft en fabelagtig mandag og fået den bedste start på ugen trods en ellers grå og regnfuld efterårsdag.

And what a fabulous day to start the week with. I was wearing my two favourites items (at the moment) my lovely boots from Mallorca and this amazing and stylish jacket from my little visit at the weekend. I can just feel it's going to be a lovely week. Hope you all had have a fabulous day despite of a rainy day. 

//Cathrine 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...