onsdag den 4. september 2013

EAT HEALTHY - WORKOUT

HEALTHY FOOD AND WORKOUT - WHAT'S NOT TO LIKE? - Altså jeg spørg bare!. Elsker følelser af, at have gjort noget godt for ens krop og viden om tabt kalorier. Det giver bare en helt bestemt følelse inden i, når man efter en god omgang træning, kan mærke trætheden efter brugte muskler og sveden der løber ned af en. Så ved man, at man har gjort et godt stykke arbejde :) 

Min aftensmad var igen i dag basere på en af opskrifterne fra kogebogen "Spise maven flad". Så velsmagende og lækkert. Fyldt med vitaminer og perfekt til at holde kroppen i en god balance. Så hvis det er noget for dig, har jeg her opskriften til dig - enjoy!

Nem krebsesalat med rugpasta - 2 pers. (400 kcal. pr. pers.)
½ broccolihoved
40 g rå rygpasta (f.eks. fuldkornspasta)
4 stilke blegselleri
2 gulerødder
100 g agurk
200 g krebsehaler
250 g hytteost (1,5%)
1 spsk. mayonnaise
3. spsk. tomatsalsa
25 g pecannødder
salt og peber
1 tsk. estragon
1 tsk. karry

Udførelse: Rengør broccoli og bræk den i små buketter. Kog den i vand, men kun lige så der fortsat er "bid" i. Kog evt. vand i en elkedel, og stil broccolien i det kogte vand i 5 min. Kog rugpastaen i vand 5-8 min. Snit blegsellerien, gulerødder og agurken groft. Rør broccoli, pasta og grøntsager sammen med krebsehaler, hytteost mayonnaise, tomatsalsa og krydderier. Server salaten på to tallerkener. Pynt med nødderne (jeg brugt valnødder, da jeg ikke lige havde pecannødder i huset) 
 
Todays evenning was based on a healthy dinner and a good workout. My dinner was based on a salat with crabs, pasta and vegetables. SO DELISIOUS AND TASTY!! 

//Cathrine           

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...