torsdag den 11. juli 2013

GOOD MORNING


Endnu en solrig morgen nydt på terrassen med en god kop kaffe og lidt lækkert proteinrigt morgenmad i form af skyr. Jeg klager bestemt ikke. Forkælelse til mig selv? Tror jeg vidst godt man kan kalde det ;D  Jeg eksperimenterede i morges med en ny form for topping på min skyr, for ikke at køre død i det samme. Og som det berømte udtryk "Forandring fryder" så fint udtrykker det, ja så smagte det helt fantastisk. Så lækkert ! Helt klart enig med, at forandring fryder også når det kommer til morgenmad og selv når det kun gælder få ændringer. Man nyder det altså bare lidt mere, når der er nogle nye smags oplevelser.

Så her er lidt forslag til forskellige former for skyr:
  • Skyr (natural) m. ristet mysli m. honning, blåbær, varm banan i skiver (se billider)
  • Skyr (natural) m. bær (blåbær, jordbær, hindbær)
  • Skyr (natural) m. nødder (mandler, hasselnødder, valnødder) og tørredfrugt (rosiner, tranebær)
  • Skyr (natural) m. mysli 
  • Skyr (natural) blendret m,. jordbær, hindbær eller blåbær  
  • Skyr (natural) m. friske bør og tørred frugter
// Cathrine  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...