tirsdag den 9. juli 2013

NEON SUMMER LOVE


Normalt er jeg ikke lige typen, der går med neon farvet tøj, men når det kommer til sandaler så syntes jeg tvært imod, at det er helt fantastisk. Det giver bare outfitet lidt ekstra og vækker derved mere opmærksomhed hos folk. Specialt, hvis man som mig, normalt går i et mere simpel og enkelt outfit, når det kommer til farver. De neon sandaler kan anvendes både til strandlooket, hverdagslooket og til aftanlooket. De passer bare perfekt til sommeren og så ser de jo bare mega godt ud til sommerens brune kulør. Jeg er selv helt vilde med de orange/røde farver og gerne med en blanding af neon og en af de mange brunlige nuancer. Hvad med dig? Hvilken neon farve er du mest til?   

Du finde mange af sandalerne her og her

I just love sandals with a neon colour. Normally I am not the type who is wearing neon on my clothes but on my sandals I just love it!! It just gives the look a little bit extra, which I really like. And if your outfits are like mine very simpel when it comes to colours then its specially gives the look a more interesting touch. The neon sandals is just perfect for the summer. It looks good to your tanned skin and then you can wearing the sandals for a day on the beach, for work, a night out etc. 

// Cathrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...